reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marika Pauhoffova

Marika Pauhoffova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Studentka na strednej v Namestove na umeleckej skole. Zboznujem dizajn a umelecku fotografiu. Po strednej by som chcela pokracovat na vysokej a zivit sa tym. Nejake fotografie som mala na sutaziach a povyhravala som nejake ceny. Rada by som ukazala svoju tvorbu aj v clankoch. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Poviedka - vecierok

Marika Pauhoffova

Poviedka - vecierok

" Deadly?" Liquid sa postavila za mna a objala ma. Sunny,Tom a Kiro stali za nou. " Si nadherna." sepla mi Sunny.  Opat som hladela do zrkadla tentoraz ale do velkeho vo svojej izbe a divala som sa na svoje saty, na svoj uces make up na seba......Mala som cierne korzetove saty zo snurovackou vpredu.Cervena snurka krasne ziarila a hodila sa mi k ocnemu tienu a jemnej lesklej latke, ktora tvorila zadnu cast satou. Vpredu boli kratke, riasene a cierne, vzadu sa to predlzovalo a celkovy efekt doplnali moje vysoke kanady. Vlasy mi volne padali na plecia a chrbat a cervene pramene v nich som sa snazila zvyraznit.Takze mi teraz mierne odstavali hore dole po hlave.Ale nieco tomu celemu chybalo.A to moj partner. Strify ma pozval,ibaze ja som nedokazal povedat ano.

  • 23. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 82x
  • 0
Da Vinciho kod

Marika Pauhoffova

Da Vinciho kod

Cely ten osial okolo tohto filmu sa dotkol aj mna. Kniha od Dana Browna je uz par rokov na trhu. Ak sa mam priznat, som vasnivou citatelkou roznych knih, ale tuto knihu som vzala do ruk, az ked sa natocil k nej film, a ked celi osial prepukol u nas. Knihu som vzala do ruk minulu nedelu, rano som hned zhltla 140 stran, a cely den som sa k nej musela vracat, tak ma zaujala. Do vecera to bolo nieco okolo 200 stran co som mala precitanych.Nakolko ma cakal dost pracovne vytazeny tyzden, knihu som aj tak nosila zo sebou do roboty a chvile pri cestovani do a z roboty som ju poctivo citala. Vo stvrtok vecer som sa vsak dostala na poslednu stranu a so smutkom v ociach som ju musela zavriet.

  • 16. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 68x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu